3 juli 2011

Tent

Tent

Tent

Een tent om in weg te dromen. Droomt dat kleine meisje in u daar soms ook eens over?

Op Pinterest ontdekte ik de tutorial. Meestal worden zo'n zaken gecatalogiseerd in mijn immense lijst van ooit te maken zaken en komt het er niet echt van. Dit keer dus wel. In een poging ook de schoonvader voor mijn nieuwe verslaving warm te maken botste ik nog een keer op de A-lijn tent. En voor ik het wist, reed ik richting Hubo en sloeg de Jos aan het boren.

Mijn taak: een stuk stof vinden dat groot genoeg was, omzomen en de elastiekjes niet vergeten. Die zitten er bij mij iets properder in dan in de handleiding. Als ronde stok nam ik een bezemsteel. Met dat gaatje erin valt wel één en ander te doen.

Tent

En uiteindelijk stond ik de tent dan maar aan de zonen af. Koffie drinken gaat precies toch wat makkelijker met tafel en stoel...

Tent

Tent

24 opmerkingen:

  1. Oooh, ik roep om een fanpage voor de Jos!
    Echt Sha, zoooo schoon hoe jij dat in beeld brengt. Mag ik eens met U onder uw tent komen liggen?
    Lucky zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto's zijn idd. prachtig. De tent ook! Toon is er nog niet voor gewonnen, denkt dat het te klein is... Laat je 'ns weten of ze er veel mee/in spelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, super! Het lijkt me nog leuker dan die tenten die je pinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad mooier dan 'het origineel'.
    En klapt dat niet dicht, dan, hoe komt het dat die mooi in die vorm blijft staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig mooi! die tent staat ook al een hele tijd op mijn to do, maar het komt er maar niet van...misschien ook maar eens mijn schoonvader aanspreken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh!! Wat een goed idee en mooie uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtigprachtig! Die komt op mn Things-to-do...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @An: Deze morgen werd het ontbijt al binnen gepropt om snel snel in de tent te kunnen gaan zitten. Maar in 't begin is alles leuk hé. Ik hou je op de hoogte!

    @Riet: De gaten die je boort, daar mag de ronde stok maar net inkunnen. Dat zit dus eigenlijk heel erg klem. Zij schreef ook dat ze eerst van plan was touw rond die constructie te doen, maar dat het niet nodig bleek doordat dat zo vast zat.

    @Elisanna: Het is echt een enorm snel klaar project, echt gewoon naar de doe het zelver rijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOoohhh superleuk! Er is er al eentje naar de HUBO gestuurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat een leuke tent :-) Die willen onze kinderen vast ook heel graag....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jee wat een mooie stylish verantwoorde tent. Mijn koters bouwen ook graag tenten maar die storten halvwege vaak in, misschien moet ik me hier ook eens aan wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hm, zo'n tent maakt dat mijn constructie met droogrek en dekentje er plots wel heel erg zielig uit ziet... Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik was al helemaal fan, liet ze aan Stig zien en vroeg of ik er ook zo eentje moest maken voor hem... "neen, ik wil een mobilhome" was het antwoord... groempf.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige speeltent voor de kinderen. Ik denk dat onze jongste er ook wel een zou willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk! Wat zullen de jongens er blij mee zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige tent en foto's en inderdaad superknus! Daar zou ik meteen in wegdromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 'k zou er zo bij onder kruipen, mmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hà! Dat moet ik ook maar eens op mijn "ik wil ooit... maken" lijstje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, maar zo tof alweer! Ik zou niet weten waar eerst te gaan spelen als kind bij u, eerst op de schommel of eerst in de tent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zet de Gilbert direct aan het werk! Wij zijn tegenwoordig van het principe dat de kinders al speelgoed/rommel genoeg hebben en dat er enkel nog zelfmaak/tweedehands/gebruikuwfantasie cadeaus komen. Ideaal dus!

    BeantwoordenVerwijderen