5 oktober 2012

Win een gratis workshop met goodies!

Workshops organiseren, het is fijn, maar oh zo veel werk. Wanneer dan plots een ander dat eens allemaal doet en ik mag zo'n workshop gewoon geven dan roep ik snel van ja.

Dit keer stelde IKEA de vraag. Een speelgoedwinkel voor volwassenen zoals Oon dat noemt. Net zoals haar mag ook ik deel uitmaken van IKEA's nieuwste textielproject, het 'Pop-Up Expo Atelier' dat doorgaat van 9 tot 20 oktober. En ik zie dat zo zitten! Hoe meer mensen leren naaien, hoe meer gelijkgezinde zielen en hoe meer van die zielen hoe meer vreugd. Zeker wanneer ik u lezers daar gratis aan deel mag laten nemen én IKEA van plan is u met cadeautjes te overladen!

Zij voorzien de naaimachines, jullie goodiebag, stof en de fournituren voor het project waar we samen aan zullen werken: een warm deken voor de komende winter.

Ben jij vrij op donderdag 11 oktober tussen 14h en 17h en heb je zin in een namiddagje gratis IKEA  en textielvertier met mij? Bekijk dan eens mijn schoolbord.

1Ikea workshop copy

Je ziet er enkele van mijn favoriete oude en nieuwe IKEA stoffen. Sommige werden al verwerkt tot kleding, een tas, een kussenhoes, andere worden binnenkort of ooit nog wat. En kijkt u dan vooral eens naar wat ik de schoonste IKEA stof allertijden vind. Diegene waar ik dat hartje bijtekende, ik weet zelfs haar naam niet meer. Ze is niet meer verkrijgbaar dus hou ik de restjes die ik nog heb dicht bij me. Misschien moet ik de 11de eens lobbyen voor een comeback en misschien wel samen met u, want de eerste 15 lezers die in een reactie onder dit blogbericht weten te vertellen welk handig babyding ik ooit in die all-time favoriet maakte, winnen een plaats in de workshop!

2Ikea workshop copy

Aan de lijn, klaar, start!
Maandag krijgen de eerste 15 met het goede antwoord een mailtje met alle info!

56 opmerkingen:

  1. De superhandige ververslap? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog een groot stuk van dat stofje ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet het maar ik ga het niet zeggen want ik kan er niet bij zijn...
    Maar t begint met een B en het eindigt met een T :-)
    Veel plezier!
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ja, als dat klopt van die B en die T, dan weet ik het! Maar ik kan er ook niet bijzijn, anders had ik er zelf met plezier gestaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was absoluut en zeker de ververslap! 1 van uw eerste maaksels denk ik, ik kan linken enal als dat moet :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ok en kzie dat ge der ook een babydeken van gemaakt hebt... twas een multifunctioneel stofke :p

      Verwijderen
  6. Jammer dat het altijd donderdagen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jammer zeg dat ze dat op een donderdag organiseren...'t zal volgens mij een heel leuke dag worden... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De ververslap! Nog niet gemaakt/gebruikt, want nog geen kindjes. Maar ooit, dan maak/gebruik ik die wel eens, als er kindjes zijn/komen.

    Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben vrij! Ik dacht de ververslap maar ben niet zeker... Maar erbij zijn wil ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben vrij! Ik dacht de ververslap maar ben niet zeker... Maar erbij zijn wil ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben vrij! Ik dacht de ververslap maar ben niet zeker... Maar erbij zijn wil ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik gok ook, een ververslap. en als ik babysit kan vinden, ben ik er heel graag bij. Maar eerst even zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De ververslap! Al's ik babysit vind, wil ik er graag bij zijn! En mijn vriendin tine ook. Nog 2 plaatsen vrij?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, de ververslap!
    En ja, ben ook vrij donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de ververslap! Ik zou me wel kunnen vrijmaken op donderdag namiddag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  16. Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  17. Ohhh Wat zijn er toch een leuke activiteiten op het gebied van naaien in belgie.....
    Hebben jullie ook contact met bloggers uit Nederland die van die leuke activiteiten organiseren, groeten Linda kruijer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. juij, ik was te laat voor die van lies. kan ik er nog bij? mijn collega is ook geïnteresseerd. we zijn dus met twee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wou zo snel zijn dat ik niet gezien had dat je een vraag gesteld had, bij deze: de ververslap!

      Verwijderen
  19. Oh na wat verder zoeken zie ik ook nog dat je er een slab, sloefjes, babydekentje en applicatie van maakte... Maar wat was er eerst...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De ververslap! en ik ben vrij!!! :) kan ik er nog bij???

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En ik ben ook nog vrij, dus als ik er nog bij kan zie ik dat helemaal zitten :-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het zakje voor de stempel van Rewina!!
    Ben ik er nog bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O. ik waag nog even m'n kans. Het antwoord is ... euhmm .... de ververslap?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik en mijn collega Liese gaan ook voor de ververslap en we zouden er graag bij zijn! Maar voor echt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wist het onmiddellijk, de ververslap. Hij staat al eeuwig op mijn to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben er vrij zeker van : de ververslap maar wellicht ben ik al te laat met reageren. Ik ben vrij die dag.

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Net op mijn verjaardag! Dat zou leuk zijn :-) (ververslap)

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De ververslap natuurlijk! En ja ik kan die dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Niet meer bij de eerste 15, maar proberen kan altijd: ik hou het bij de ververslap!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De ververslap?! Ben beniwud of ik er nog op tijd bij was:)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die ververslap dus. Dit lijkt mij iets om te proberen. Ik kan niet naaien maar wil het al zo lang leren. Misschien het ideale begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. de ververslap hihi je weet maar nooit e dat we erbij kunnen zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. de ververslap!! En ik kan er zo hard bij zijn donderdag!!
    Tot donderdag??

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben te lui om op te zoeken, aangezien iedereen, of toch bijna iedereen hetzelfde antwoord. Maar ik ben vrij, en wil me kandidaat stellen.
    en moest je toch persé het woordje horen: ververslap. (wat een woord, en waar leg je eigenlijk de klemtoon? verVERSlap op VERverslap?)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 100% zeker de closed diaper changing pad... maar lijkt erop dat ik niet de enige ben die dit uitgevonden heeft :-) Zou er toch heel graag bij zijn, als er nog een plaatje is!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. De diaperchange bn ik er ng bij alle eet selfs nie waar het te doem r wel vrij groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hmmm, nog even gecheckt en in 2008 was er ook 'n babydekentje, daarna volgde nog 'n T-shirt waar het stofje in verwerkt zat, geboortetractaties, 'n kussen ... en pas in 2010 de ververslap. Heb ik 'n juist antwoord? :))

    BeantwoordenVerwijderen
  39. babydekentje was eerst (is toch ook een handig babyding...)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ik ga ook voor het oudste: het babydekentje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik ga voor de borstschort

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Waarschijnlijk veel te laat, maar toch nog een poging met een bavet. :-)
    Ik heb veel zin en vooral ook zin om er eens een namiddag tussenuit te glippen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awel ik heb ook zin in dat namiddagje ertussenuit!!! ;o)

      Verwijderen